Skip to main content
To top
Outlet

XD50 TC-W3 del-syntetisk motorolje (Optimax), 2-takt Olje

SKU: 18-9530
Freight:
From €29,- Read more
From: incl. VAT
Choose variant below:
Liter (L)

Delsyntetisk 2-taktsolje, XD50 TC-W3

SKU Name Liter Stock Price Quantity
Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 1 L 18-9530-2 Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 1 L 1 L
2-Taktsolje del-syntet TC-W3 (Optimax/ E-Tec), XD50, 3,78 L 18-9530-3 2-Taktsolje del-syntet TC-W3 (Optimax/ E-Tec), XD50, 3,78 L 3.78 L
Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 61 L 18-9530-6 Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 61 L 61 L
Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 208 L 18-9530-7 Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 208 L 208 L

Sierra TCW-3 del-syntetisk marin motorolje for 2-takts direkte innsprøtede påhengsmotorer

Sierra's TC-W3 del-syntetiske motorolje er en high performance olje som er produsert og designet for å møte og overgå alle motorfabrikantenes spesifikasjoner og garantier. Oljen er askefri, noe som minimerer røykutvikling. Den har ypperlige smøreegenskaper for å møte kravene fra dagens moderne DFI-teknikk.
Reduserer koksing og sikrer enklere start. Utviklet for å øke ytelser og forlenge motorens levetid. 
Ideell for dagens motorer med mange HK som krever maksimal ytelse. Perfekt ytelse også med bensin av dårligere kvalitet.

Merkbar redusert giftighet for fisk i forhold til andre 2-taktsoljer på dagens marked.

Oljen er orange / rød for lett gjenkjenning.

Leveres i 1 liters og 3,8 liters flasker samt 9,5 liters dunk. 61 liters og 208 liters fat kan leveres på bestilling

Møter og overgår: JASO, ISO, API og NMMA for avansert 2-takts olje

Anbefales for: direkteinnsprøytede (DFI) motorer som Mercury Optimax, Yamaha HPDI, BRP E-TEC og OMC Ficht. Brukes på E-Tec motorer som er programmert til XD-50 fra fabrikk!

Erstatter: Mercury Optimax/DFI, Yamalube 2M, BRP XD-50.
Erstatter: Erstatter: 92-858037K01, LUB-25TRK-M1-4, 764354

 
Links
My account