XD50 TC-W3 del-syntetisk motorolje (Optimax), 2-takt Olje
Delsyntetisk 2-taktsolje, XD50 TC-W3
SKU | Name | Liter | Stock | Price | Quantity | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
18-9530-2 | Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 1 L | 1 L |
|
|
|
|
|
|
18-9530-3 | 2-Taktsolje del-syntet TC-W3 (Optimax/ E-Tec), XD50, 3,78 L | 3.78 L |
|
|
|
|
|
|
18-9530-6 | Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 61 L | 61 L |
|
|
|
|
|
|
18-9530-7 | Motorolje del-syntet TC-W3 (Optimax), 2-takt - 208 L | 208 L |
|
|
|
|
Sierra TCW-3 del-syntetisk marin motorolje for 2-takts direkte innsprøtede påhengsmotorer
Sierra's TC-W3 del-syntetiske motorolje er en high performance olje som er produsert og designet for å møte og overgå alle motorfabrikantenes spesifikasjoner og garantier. Oljen er askefri, noe som minimerer røykutvikling. Den har ypperlige smøreegenskaper for å møte kravene fra dagens moderne DFI-teknikk.
Reduserer koksing og sikrer enklere start. Utviklet for å øke ytelser og forlenge motorens levetid.
Ideell for dagens motorer med mange HK som krever maksimal ytelse. Perfekt ytelse også med bensin av dårligere kvalitet.
Merkbar redusert giftighet for fisk i forhold til andre 2-taktsoljer på dagens marked.
Oljen er orange / rød for lett gjenkjenning.
Leveres i 1 liters og 3,8 liters flasker samt 9,5 liters dunk. 61 liters og 208 liters fat kan leveres på bestilling
Møter og overgår: JASO, ISO, API og NMMA for avansert 2-takts olje
Anbefales for: direkteinnsprøytede (DFI) motorer som Mercury Optimax, Yamaha HPDI, BRP E-TEC og OMC Ficht. Brukes på E-Tec motorer som er programmert til XD-50 fra fabrikk!
Erstatter: Mercury Optimax/DFI, Yamalube 2M, BRP XD-50.
Erstatter: Erstatter: 92-858037K01, LUB-25TRK-M1-4, 764354